1. Chce coś kupić i szukam informacji
1.1 Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy wynosi 1-3 dni roboczych.
1.3 Czy dostawa zawsze jest darmowa?
Dostawa jest darmowa powyżej 199 zł w zamówieniu. Poniżej tej kwoty dostawa wynosi 13,99 zł
1.4 Skąd pochodzą produkty?
Paczki wysyłane są z terytorium Polski.
2. Złożyłem zamówienie, chce się o nim czegoś dowiedzieć.
2.1 Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Zamówienie dojdzie w przeciągu 1-3 dni roboczych.
2.2 Opłaciłem zamówienie, a dostaję informacje o braku wpłaty, dlaczego?
Powodem takiej sytuacji może być fakt, że złożyłeś dwa lub więcej takich samych zamówień. Możliwe jest również, że jeszcze nie zaksięgowaliśmy Twojej wpłaty. Skontaktuj się z nami
2.3 Jak mam śledzić paczkę?
Aby śledzić paczkę wejdź na stronę z informacjami o zamówieniu (link otrzymałeś w wiadomości mailowej). W sekcji Informacje znajdziesz przycisk „Śledzenie paczki”. Status paczki czasem przez dłuższy czas może się nie zmieniać. Nie należy się tym martwić, ponieważ dane akutalizują się z niewielkim opóźnieniem. Nie mamy wpływu na działanie przewoźnika i nie możemy przyspieszyć dostawy lub też aktualizacji statusów.
2.4 Zamawiałem kilka produktów, a otrzymałem jeden.
Jeśli zamówiłeś więcej produktów, to mogły zostać wysłane osobno. Prosimy o oczekiwanie na kolejne paczki, które niebawem będą na miejscu.
3. Otrzymałem paczkę i mam pytanie lub problem.
3.1 Zamawiałem kilka produktów, a otrzymałem jeden.
Jeśli zamówiłeś więcej produktów, to mogły zostać wysłane osobno. Prosimy o oczekiwanie na kolejne paczki, które niebawem będą na miejscu.
3.2 Chcę dokonać zwrotu produktu
Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od momentu odebrania paczki. Aby uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami.